V dnešní době již nestačí produkt vyfotografovat, popsat a čekat, co se bude dít. Zákazníka je nutné zaujmout nečím novým a originálním. Vhodné a populární řešení jsou například interaktivní virtuální prohlídky nebo specializované úzce zaměřené produktové weby - microsites.

 

 


 

 

Virtuální prohlídka

 

Obvyklou technologií virtuálních prohlídek je formát Flash, který má široké možnosti  zobrazování a animace. Váš produkt tak lze virtuálně ukázat (přes internet nebo offline) z různých pohledů, úhlů, zvenku i zevnitř a to vše v křišťálově čisté kvalitě. Zákazník si  vytvoří širší obrázek o Vašem produktu a zároveň ho zaujme ještě dříve, než jej spatří ve skutečnosti.

 

Ukázka virtuální prohlídky

 


 

Produktový web - Microsite

Microsite je vhodný, pokud potřebujete přinést větší množství informací o produktu a to například zábavnou formou. Microsite může být koncipován jako hra nebo zážitek. Zákazník snadněji přilne ke značce Vaší firmy nebo produktu. Tento vztah bude mít do budoucna pozitivní přínos.

 

Ukázka

 


Zajímá Vás?

Kontakt





SMART - Reference

Výzkumný ústav železniční, a.s.

Dodané služby:

  • návrh grafického designu webu
  • návrh technického řešení: redakční systém, fotogalerie

 

Návrhy logotypu SPPVVS

 

Dodané služby:

  • návrhy logotypu